½ bra ½ dålig

Idag på So skulle vi titta på en film och så fick vi rösta det blev lillakyklingen och jag gillar inte den filmen och inte Amanda heller så dåtänkte vi rita och dom hade släkt alla lamper så då gick jag och tändelampan och så gick dom och släkte sen sa Nicklas nånting skit elakt till mig så att jag blev så jävla förvannad så att jag kastade minaglasögon på han jag råkade tyvärr missa så stormade jag ut frånklassrummet så Amanda skrek att han skulle hålla käften sen och så sanån nånting elakt till henne så då skrek hon JAG HATAR ER NI ÄR SÅJÄVLA STÖRDA och nån skrek jag hatar dig me och så stormade hon ut mentyp när hon kom  fram till dörren gick hon rak in i den sen kunde honinte öppna den haha stakars och efteråt så tittade typ ingen på oss somom vi var typ förpestade eller nåt och folk som annars inte är så snällmot mig var det blev dom rädd att jag skulle göra nåt sånt mot dom eller??? och sen när vi var i hemkunskapen så skulle vi typ städa och killarna skulle ta ut alla saker från diskmaskinen och så la dom det på en vagn och Pontus sa typ nånting elakt till mig så då putade jag tillvagnen med min fot åt sida och så gick jag och lämnade mina nycklar sen bråkade jag typ med Pontus

Jag fick veta att jag fick godkänt på tvättprovet och sen fick jag veta att jag har godkänt i matte OH MY GOD!!!!! jag är så lycklig över att jag har G imatte ja

Kommentarer
Postat av: amanda

DOM ÄR SÅ JÄVLA CPSTÖRDA!!!!!JAG HATAR DOM!

2008-12-16 @ 17:23:04
URL: http://pimpmybarbie.blogg.se/
Postat av: Marielle

Kika in hos mig för att vinna en julklapp från ett vitt ställe. :-)

2008-12-17 @ 18:40:33
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0