1 advent


("snygg" klänning från Stil som jag testade)

(Amandas jacka)

(Annan klänning jag testade)

(stället vi gick till)

(bilder vi tog på hulsta)



Igår var jag med Amanda ner på stan på skyltsöndan jag hade jätte kul fast vi skulle vara fler ju Carro svek oss hon sa att det var sent(obs! kl var 17) Kosse gick runt med sin mamma,mormor och lilla syster så på ett sätt svek hon oxå oss och sen nån jag inte ens visste skulle komma Emelie svek oxå oss Amanda fick inte tag på henne
Men jag och Panda hade ändå så kul eller??????
Först gick vi till lindex vi hittade inget kul där sen stöte vi på Elin,Erika och Emma och så började vi prata med dom och sen gick vi ut vi skulle titta på Lucian hahaha vi tänkte hoppa framför tåget och börja dansa och sånt hahahhaha sen stod vi bakom luciorna ett tag och tänkte kasta snöbollar på dom och sen tänkte vi oxå putta dom åt sidan och börja sjunga våran låt(obs! vi har ett band) Sen gick vi tillbaka till citygallerian och så gick vi till Stil vi skulle titta om "Amandas" kavaj var kvar det var den inte men hon hittade en liknande sen började vi testa kläder det var jätte kul för att vi valde inte fina kläder utan lite små fula kläder XD Sen sa hon som jobbar där att dom stängde så då gick vi till ett ställe nära parken och sen gick vi till Hulsta där min pappa skulle hämta mig och så tog vi lite bilder medans vi väntade och Amanda sa såhär
Amánda:Jag måste ha hår sprej för att jag ska dusha då blir mitt hår platt
Och sen sa hon
Amanda:Jag orkar inte gå till konsum
så idag får jag se om Amanda orkade gå till konsum XD
xoxo
Mia

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA :P jag orkade inte gå på konsum XDXD

JAG TYCKER VI HADE KUL UTAN DOM :D eller vad tycker du? :D fiiiiniga bilder :]

2008-12-01 @ 17:13:16
URL: http://pimpmybarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0