XD


(snygga Tanya)

Har nyss kommit hem från stan gud vad jag ä trött nu asså först när jag kom hem hjälpte jag mamma städa lite eftersom jag inte hade bättre för mig sen gick vi när på stan först gick vi till hobby och leksaks affären för att mamma skulle köpa papper att göra nån målar grejemoja på  ALLA vet nu vid det här laget att det är halvarea priset på WEDINS så då gick vi dit men alla skor ar för stora för moi jag hittade 2 par skor som var storlek 37 men dom var för stora efteråt gick vi runt på stan sen träffade vi min mammas kompis Claudia så då gick vi till sebastians och fickade det är riktigt mysigt där och så lovade jag mamma att jag skulle laga maten(fråga inte varför) så kl 18 ska jag börja göra maten


JAG HAR HITTAT EN JÄTTE FIN BAKRUND MEN JAG VET INTE HUR MAN GÖR FÖR ATT HA DEN PÅ BLOGGEN VET NÅN HUR MAN GÖR????

ps:jag skirver på bloggen för att jag märkte att folk inte kan skriva på den andra bloggen som jag har gjort synd :(

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken fin blogg du har gjort hur lyckades du ? :D

2009-01-09 @ 12:58:13
URL: http://pimpmybarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0