Sämst


Jag måste vara världens sämsta människa på att uppdatera.Men jag orkar inte uppdatera.
Ja nu har man lov då!Vet inte vad jag ska göra.Vill inte sitta vid datorn eller TV:n.Vet inte vad det är
med mig men dom senaste 2 månaderna har jag inte haft nån lust att titta på TV:n.Det ända jag tittar på är Gossip Girl.Allt annat har jag slutat följa.Och på datorn har jag aldrig nåt att göra.Så då får man tråka ihjäl sig.Idag gjorde jag inte så jätte mycket.Gick upp nångång efter 10 och så läste jag lite på mina gammla Elle tidningar.Skulle försöka hitta en fin frisyr jag kunde göra på mitt hår.Har så tråkigt hår är trött på den.Och jag orkar oftas inte fixa mitt hår.Så jag vet inte vad jag ska göra med den!Och jag vill inte klippa den kort.Vill ha ljusare hår.Men efter den misslyckade färgning jag gjorde för några månader sen som skulle ha gjort mitt hår ljusare men som gjorde att den såg likadan ut vill jag inte färga.Sen gick jag med mamma till sjukhuset hon skulle ta en spruta.Sen har jag inte gjort nåt speciellt vara haft tråkigt.
Hoppas jag kan vara med Amanda imorn eller Emelie! Annars kommer jag DÖÖÖ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0